۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

باز هم سانحه باز هم هواپیمای روسی



دیگر نمی توان تسلیت گفت به کشته شدگان بلکه باید تمامی ناسزاها را نثار مسوولین بی کفایتی کرد که جان مردم برایشان هیچ ارزشی ندارد چطور می توان پذیرفت که در عرض کمتر از ۱۰ روز دو سانحه هوایی برای هواپیماهای مسافربری در کشور رخ دهد؟ هر چند تعداد کشته و زخمی های این حادثه مشخص نیست اما چه فرقی می کند که یکی باشد یا بیشتر؟
نمی دانم باید چه گفت بیش از این شما قضاوت کنید.

متن خبر:
یک فروند هواپیمای ایلوشین مسافربری شرکت هواپیمایی آریا در مسیر تهران-مشهد لحظاتی پیش در هنگام فرود در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از باند این فرودگاه خارج و دچار سانحه شد.مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با تایید این خبر گفت: این هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد از باند این فرودگاه خارج و دچار سانحه شده است.اسماعیلی افزود: هرگونه اطلاعات بیشتر در باره این خبر را از سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کنید. هنوز از تعداد کشته شدگان این سانحه هوایی اطلاعات در دسترس نیست.رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری در گفتگوی کوتاه از هر گونه اظهارنظر درباره این سانحه هوایی خودداری کرد. اطلاعات تکمیلی درباره این خبر متعاقبا منتشر می شود.پرواز شماره 1525 تهران- مشهد که ساعت 17 از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد حرکت کرده بود هنگام فرود به علت ترکیدن لاستیک از باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد خارج شد.نه روز قبل نیز یک فروند هواپیمای توپولف مسافری شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره پرواز 7908 در مسیر هوایی تهران- ایروان 16 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حوالی شهر قزوین دچار سانحه شد و سقوط کرد. در این سانحه تمام مسافران آن کشته شدند.مسافران سانحه دیده پرواز تهران - مشهد که دقایقی قبل در هنگام نشستن در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از باند خارج شده است به مسجد فرودگاه منتقل شدند.این مسافران که شامل اکثریت مسافران می شود توسط اورژانس به مسجد منتقل شده اند و ماموران امداد اورژانس در حال خدمات رسانی به آنها هستند.یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی آریا تور به شماره پرواز 1525 که از مقصد تهران به مشهد حرکت کرده بود، هنگام نشستن در فرودگاه از باند خارج شده و به موانع اطراف برخورد کرده است.اطلاعات اولیه حاکی از آن است که تا کنون دست کم دو ردیف اول سرنشینان این پرواز جان باخته اند. همچنین شمار مجروحان حادثه که اغلب دچار آسیب از ناحیه سر شده اند حداقل 30 نفر برآورد می شود.مسئولان قرار است تا نیم ساعت دیگر تعداد دقیق مجروحان و کشته شدگان را اعلام کنند.

۴ نظر:

دشمن زياري گفت...

سلام امير عزيز
متاسفانه همان است كه دوست عزيزمان امين خان رضوي فرموده اند. همه كار ما آزمايش و خطاست. البته نتيجه فقدان نظام شايسته سالاري در مديريت همين است.
شايد هم مي دانند و منافع خود را برتر از مردم مي بينند.
پاينده باشيد

پارس بانو گفت...

قالب جدید مبارک بسیار زیباست
در مورد هواپیما هم چیزی نگم سنگین ترم !!!
افسردگی بیداد می کنه ....

قهرمان گفت...

سلام
همون قدیما خوب بود که الاغ و قاطر وسیله ی حمل و نقل و تردد بود
نه سقوطی نه آتش سوزی و نه الاغ ربایی صورت می گرفت
بدبخت مردم که تو ایرا پیشرفت علم و فناوری هم بهشون نیامده
خدا رفتگان را بیامرزد
این قصه سر دراز دارد

دشمن زياري گفت...

سلام امير خان
خبر همين الان
قطار مشهد تهران با يك قطار ديگر برخورد كرد و يك نفر كشته و دو نفر زخمي داد.
هواپيماي اروميه تهران هم هنگام فرود از باند خارج شد. فعلا آسيب ديدگان اين پرواز معلوم نيست و شايد هم نبايد معلوم باشد
اخبار روي آفتاب كازرون است
احتمالا كار آمريكاست