۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

دواظهار نظر تاسف برانگیز از نمایندگان دولت!

1-مهدی كلهر مشاوررسانه اي رييس جمهور در گفت و گو با ایرنا ضمن ناديده گرفتن نقش تاثير گذارامام(ره) در دوران دفاع مقدس، ظلم ستیزی جوانان در جنگ تحميلي را متاثر از فیلم های وسترن امریكایی و ایتالیایی دانسته است.
شفاف : مهدی كلهر مشاوررسانه اي رييس جمهور در گفت و گو با ایرنا ضمن ناديده گرفتن نقش تاثير گذارامام(ره) در دوران دفاع مقدس، ظلم ستیزی جوانان در جنگ تحميلي را متاثر از فیلم های وسترن امریكایی و ایتالیایی دانسته است.درهمين زمينه "احمد خورشیدی" دبیر کل جمعیت خدمتگزاران و سردار دوران دفاع مقدس ضمن اظهار تعجب از بيان چنين گفته هايي، اظهار داشت: به عنوان فردي كه از ابتدا تا انتهاي جنگ تحميلي هم فرمانبري كردم و هم فرماندهي از شنيدن اين سخنان دلم گرفت.وي با بيان اينكه اگر آقاي كلهر اين سخنان را گفته باشد بایدمشخص مي شود كه اين خط و حرف را از از کجا گرفته است،‌ گفت: بهتر است ايشان تجديد نظري در گفته هاي خود بكند و در زمينه هايي كه هيچ تجربه اي ندارد وارد نشود.اين سردار دفاع مقدس با اشاره به اينكه اظهارنظر كسي كه حتي براي چند دقيقه در جبهه هاي جنگ تحميلي نبوده فاقد ارزش و اعتبار است، افزود: چگونه ايشان به خود اجازه مي دهد در رابطه با رزمندگاني كه غير از ياد خدا و امام و دفاع از مملكت و ناموسشان چيزي در ذهن نداشتند اينگونه صحبت كند.وي عنوان داشت: من كه به عنوان يك دانشجوي زمان شاه در جنگ تحميلي شركت كردم و در 11 عمليات شركت داشتم و برادر 3 شهيد هستم مي گويم كه رزمندگان ما مخلصانه و نه تحت تاثير فيلمهاي وسترن به جهاد در جبهه هاي جنگ رفتيم.خورشيدي با بيان اينكه اگر گفته هاي آقاي كلهر صحت داشته باشد بنده به عنوان سردار دوران دفاع مقدس از ايشان شكايت خواهم كرد، گفت: " اگر اين دولت نيز به شكايت من رسيدگي نكند،‌ آقاي كلهر بداند كه به خاطر اين حرف زننده اش 2 تا كشيده به من بدهكار است."وي با اظهار تاسف شديد از شنيدن اين سخنان و ناديده گرفتن رشادتهاي رزمندگان، گفت: تنها در كنار خود من 1200 تن از بهترين بچه ها شهيد شدند و تنها در خانواده من 58 شهيد وجود دارد، پس اشخاصي مانند من مي توانند در رابطه با جبهه و جنگ صحبت كنند نه امثال آقاي كلهر.اين سردار جنگ تحميلي با بيان اينكه فرهنگ شيعي، جوانان را به جبهه هاي جنگ حق عليه باطل برد نه تاثي از فيلمهاي وسترن،‌ خاطرنشان كرد: چگونه يك فرد مي توتند با تاثير از فيلمهاي وسترن با چشم باز بر روي مين برود. در كدام جبهه و جنگ شما شاهد چنين رشادتها و از جان گذشتگي هايي بوده ايد. بدانيد كه دل شهدا از اين سخنان مي گيرد.وي با اشاره به اينكه تمامي رزمندگان جنگ تحميلي از بهترين انسانها بودند، گفت: خود من رتبه 11 كنكور دانشگاه بودم، پس آدمهاي بي سوادي در جنگ شركت نكردند.خورشيدي در پايان اظهار داشت: مانده ام افرادي مانند آقاي كلهر چگونه مي خواهند جوابگوي شهدا و رزمندگاني مانند آقاي قاليباف باشند كه 37 بار تا پاي مرگ پيش رفته اند.
2-علی جنتی سفیر ایران در کویت در گفتگو با "القبس" چاپ کویت گفت : جزایر سه گانه ماهیت ایرانی دارد اما می توان با طرف اماراتی درباره آن ها به مذاکره نشست!
تابناک: علی جنتی سفیر ایران در کویت در گفتگو با "القبس" چاپ کویت گفت : جزایر سه گانه ماهیت ایرانی دارد اما می توان با طرف اماراتی درباره آن ها به مذاکره نشستوی افزود : از هیات های عربی کشورهای همسایه برای بازدید از تاسیسات اتمی دعوت می کنیم که به ایران سفر کنند و این کار را تنها ایران انجام می دهد.سفیر کشورمان درباره حمله نظامی به ایران گفت : این گفته یک حرف قدیمی و منسوخی است آمریکا و جهان غرب به خوبی می دانند حمله به ایران به چه معنایی است و اصولا امکان حمله به ایران وجود ندارد.بر پایه این گزارش، در این دیدار همچنین مدیر امور کشورهای عربی وزارت امورخارجه کویت نیز گفت : اسرائیل کشوری سرکش است و حمله به ایران موضوعی است که واکنش سخت جامعه جهانی علیه تل آویو را خواهد داشت و خلیج ( فارس ) را نظامی خواهد کرد بنابراین حمله به ایران یک توهم اسرائیلی است.گفتنی است در بسیاری از موارد همین اظهارات دو پهلو و نا به جای برخی از مسئولین سبب ایجاد رویه ها و سپس حقوق جعلی برای کشورهایی شده است که در موارد مختلفی با کشورمان اختلاف دارند بنا براین امیدواریم انعکاس این خبر نوعی جعل از سوی روزنامه کویتی بوده باشد وگرنه طرح مذاکره در خصوص تمامیت ارضی ایران موضوعی است که با طراحان آن باید به شدیدترین نحو ممکن برخورد شود.

۲۳ نظر:

رمضانی گفت...

سلام بر شما جناب شجاعی عزیز

واقعاً بجز تأسف چیزی نمی توان گفت و البته انتظاری جز این هم از اینها نمی توان داشت.
اگر رویش های این انقلاب کلهر و آقازاده جنتی و محرابی و بذرپاش و ... هستند پس وای بر این انقلاب. حالا هم تحویل بگیرند.

سپاس از اطلاع رسانی تان

بدرود

عسل بانوی خودمون گفت...

چرا باید ایران را دوست داشت ؟

دشمن زياري گفت...

سلام امير عزيز
فكر كنم از نظر روانشناسي آقاي كلهر مي توانست فيلم‌هاي رزمي مثل كاراته و تكواندو را هم به حساب آورد؛ زيرا در ورزشهاي رزمي روح جوانمردي هم وجود دارد و برخورد با اسراي عراقي را نيز مي توان شبيه سازي كرد. اما من نمي دانمم اين آقا چرا قيام امام حسين و مرثيه و مداحي برادر عزيز آهنگران را مثال نزدند!؟. خب خورشيدي پاسخ خوبي مبني بر سخن گفتن بر مبناي تجربه را داده‌ااست.
در مورد دوم:
وقتي يك آدم غير سياسي بر چنين جايگاهي، فقط به صرف اينكه پسر فلاني است تكيه مي‌زند نبايد توقع بيشتري از او داشت. مسلم بدانيد كه چنين سخناني به هيچ وجه از روي عقل نيست بلكه كم آگاهي نسبت به شغل مورد نظر مي‌باشد. متاسفانه عملكرد اين آقا در زمان استانداري خراسان كه موجب بركناري او شد هم در گزينشش مد نظر قرار نگرفته است!؟
پاينده باشيد

دکتر غریب فاضل نیا گفت...

با سلام و عرض ارادت
والا چه بگویم. اگر صحبت های آقای کلهر را هر کس دیگر می کرد آماج حمله و تهمت ها قرار می گرفت. دیدم جناب اقای خورشیدی از سرداران دوران دفاع مقدس جواب مناسبی به ایشان داده است.وای اگر از پس امروز بود فردایی.موفق باشید.

خنجولک گفت...

سلام اميــــــــر
مثل اینکه احمدی‌نژاد و دوستاش دست به دست هم دادند که ریشه ایران رو بکنن والا بر کسی پوشیده نیست که مردم ایران برای چی جنگیدند حتی خود آمریکایی‌ها هنوز مبهوت روحیه‌های رزمنده‌های ایرانی هستند.این احمق‌ها خودشون جنگ رو از نزدیک ندیدن و موقع جنگ تو سوراخ موش بودن .
انشاالله شر هر آدم نفهمه از سر مردم ایران کم شه.

سربلند وپ‍ایدار باشید.

قهرمان گفت...

سلام امیر جان
جل الخالق
چه اندیشمندانی در ایران زندگی می کنند ولی بخاطر سهل انگاری جراید و مطبوعات و سدا و صیما از آنها بی خبریم
سلام بنده را به پرفسور کلهر و استاد جنتی برسانید
راستی ایشان نسبتی با آقای جنتی رئیس شورای نگهبان دارد؟

آل مجتبی گفت...

غزل (297)

زبـان خـامــه نــــدارد ســـر بـیــــان فـراق

و گـر نـه شـرح دهـم با تـو داستـان فـراق



دریــــــغ مـدّت عـمـرم کـه بـر امـیـد وصـال

به سـر رسیـد و نـیـامـد به سر زمان فـراق



غزل (298)

مقام امن و می بی‌غش و رفـیـق شـفـیـق

گـرت مـُــدام مـیـسـّر شـود زهــی تـوفـیـق



جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ ست

هزار بـار من ایـن نـکـتـه کـرده‌ام تـحـقـیـق



دریـغ و درد کـــه تـا ایـن زمـان نـدانـسـتـم

که کـیـمیـای سـعـادت رفـیـق بـود ، رفـیـق



درود بر شما !

"ستیغ سخن" با شرح دو غزل از حافظ به روز است ، قـدم رنجه بفرمایید !


شــادکام باشــیـد و پــیـــروز !

عسل بانوی خودمون گفت...

برای آنکه بدانی چرا باید ایران را دوست داشت ...

امین سیّاح پور گفت...

درود استاد.
این آقایون یا گیج شدن و خودشون نمی فهمن چی می گن،یا اینکه واقعاً کمر به نابودی ایران بسته اند و با هر حربه ای به جان فرهنگ و روحیه ی مرم بیچاره افتاده اند.
خدا ذلیل شون کنه.
شما سبز باشید.

عسل بانوی خودمون گفت...

این بابا دو تا کشیده هم پیش من داره . هروقت در دسترس بود خبر بدین .

عسل بانوی خودمون گفت...

راستی من مطلب جدید نوشتم . نامه ای به قائم مقام فراهانی ...

فرید صلواتی گفت...

نمی خواهم بخوانیدم . اینبار می خواهم فقط گوشم کنید

دشمن زاري گفت...

سلام
انسان از هر چيز متعجبي تعجب مي كند.
ممنون از لطف شما

كشكول زائر گفت...

سلام
تا ويراني كامل ايران راهي نمانده است
براستي كه چه سخت كمر به ويراني اين سرزمين بسته اند
شرمشان باد
متاسفم

حسین خرسند گفت...

سلام
ببخشید دیر خدمت رسیدم. اینترنت نداشتم.
از آین آقایان هیچ چیری بعید نیست. آنها چون نماینده واقعی مردم نیستند و پشتوانه مردمی ندارند برای حفظ خود انواع و اقسام امتیازها را به بیگانگان خواهند داد.در این دوره سیاه 4 ساله خواهیم دید.

عسل بانوی خودمون گفت...

این قطار شیراز به اصفهان چی شد پس ؟!!![نیشخند]

عسل بانوی خودمون گفت...

صدور حکم جلب برای زنی که شوهرش را کتک زده بود !!![نیشخند]

عسل بانوی خودمون گفت...

صدور حکم جلب برای زنی که شوهرش را کتک زده بود !!![نیشخند]

majid گفت...

سلام دوست عزیز من شما رو link کردم لطفا" شما هم من رو با اسم رئیس جمهور موسوی linkکنید.

reza گفت...

سلام. استانداری تهران: با خانوادهای آسیب دیدگان وبازداشت شدگان پس از انتخابات دیدار نکنید!!


مشکل مردم ایران با احمدی نژاد است نه با اجداد او!!!!

بوی نرگس گفت...

سلام عزیز اندیشمند
مرحوم شریعتی میگه.هر انقلابی خون فرزندان خودش را میخورد.
این جمله استاد شریعتی .کتابی تفسیر داردو درحال حاضر عینناما شاهد اتفاق این موضوع هستیم.
منم متاسفم.ای کاش سابقه زحمات آقایان برای انقلاب از ابتدا تا کنون برای ملت ایران تشریح میکردند.

دشمن زياري گفت...

سلام عزيز
ممنون از لطف شما.
پاينده باشيد

دشمن زیاری گفت...

سلام
ممنون عزیز