۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

از طلا بودن پشيمان گشته ايم / مرحمت فرموده ما را مس كنيد!


نمي دانم از كجا شروع كنم

اصلا نمي دانم آيا حق اعتراض دارم يا نه چرا كه همين امروز ديدم كه يكي از علماي محترم و معرف فرموده اند: اطاعت از رئیس جمهور، اطاعت از خداست و طبعا انتقاد از وزراي رييس جمهور هم(استغفرالله) انتقاد به خداست. اما به هر حال من حرفم را مي زنم و اگر گناه است از خدا مي خواهم مرا ببخشد و بيامرزد چون به مهرباني خداوند و رحمت بي منتهايش اعتقاد دارم.

موضوع اين است كه چندي پيش در خبري متوجه شدم كه كازرون جزء مناطق گرمسير منطقه 4 است و كلي خوشحال شدم كه مانند پارسال همين موقع قبض 8300 توماني برق برايمان نمي آيد اما پس از اين كه قبض برق دو ماه اخير را ديدم حساب شوكه شدم چرا كه مبلغ آن 9400 تومان بود و جالب تر آن كه مبلغ قبض دوره ي پيشين ما فقط 2600 تومان بوده است و اين اختلاف قيمت زياد مرا بسيار متعجب كرد براي اطلاع شما بايد عرض كنم كه من در يك آپارتمان يك خوابه زندگي مي كنم كه تنها وسايل برقي آن يك يخچال، يك تلويزيون،يك كولر آبي 3500 و همين كامپيوتري است كه من از آن استفاده مي كنم و 6 لامپ كه سه تاي آن مهتابي است. هميشه هم با اهل منزل دعوا دارم كه چرا چراغ ها خاموشند؟ حتي از ترس دختر 5/2 ساله ام جرات روشن كردن لامپ را هم ندارم چرا كه دايم راه مي رود و مي گويد:هرگز نشه فراموش لامپ اضافه خاموش. اگر هم يك دوره پول برق ندهيم فورا مامور محترم اداره برق پشت در ظاهر مي شود كه تصميم خود را بگيريد كه ما براي قطع كردن آمده ايم! حال به نظر شما تكليف چيست و به چه كسي بايد شكايت برد؟
آيا بركت تبديل به منطقه گرمسير اين است؟
چطور مي شود كه حدود 7000 تومان اختلاف قيمت بين صورتحساب پيشين را با اين دوره توجيه كرد؟
خواهش مي كنم كه دوستان مبلغ قبض پيشين خود را با دوره اخير مقايسه و اعلام فرمايند تا مشخص شود كه اين فقط مشكل من است يا همه و اگر راهي به نظرتان مي رسد يا اطلاعي از نحوه محاسبه داريد بفرماييد تا شايد فرجي شود.

۹ نظر:

پسر کازرون گفت...

سلام تو اون وبلاگ پیام گذاشتم برید نگاه کنید
اما در ارتباط با این مطلب باید بگم اگه اینجا گرمسیر نیست لابد تهران گرمسیره !!برن قبض اونها رو کم کنن بیشتر کیف کنن، کازرون دیگه کجاست!!!؟

اسماعیل صنفی آزاد گفت...

سلام
مطمئن باشید که دولت افسانه ای بنام ارزانی را هیچگاه در کشور ما محقق نخواهد کرد نه در مورد بهای برق وامثال آن ونه در موارد دیگر .همین آقای رئیس جمهور مگر قبل از انتخابات در صدا وسیما اعلام نکردند که امسال نرخ مالیات هیچگونه افزایشی نخواهد داشت اما ببینید بلافاصله بعد از اتمام انتخابات اداره دارایی سراسر کشور یقه تمام کسبه را گرفته وآنها را مجبور به پرداخت مالیاتی با 20 درصد بیشتر از سال قبل می کنند.

فرید صلواتی گفت...

با سلام . این وبلاگتان را نیز پیوند کردم

مارال گفت...

درود بر شما

شما چه توقعاتی دارید؟؟؟؟

از این به بعد شاهد خیلی مسائل دیگر نیز خواهید بود

امیدوارم این چهار سال به خیر بگذرد

قهرمان گفت...

سلام استاد شجاعی
من فکر میکنم برق دولت دهم شما را گرفته کهمبلغش اینقدر زیاد شده
شاید هم لامپ های کم مصرف شما پر مصرفه
شاید هم دارند با این قبض ها تمرین آب و برق مجانی را می کنن
شاید هم آب پشت سد اضافه شده مازادش را باید یک جوری از مشترکین بگیرند
شاید هم چون برق رفتگی نداشته دایم زیاد شده
اصلاً به من چه مربوطه
اگر جرات داری پرداخت نکن تا سه سوت برق شما را قطع کنند
و دیگه نتونی مطلب تو اینتر نت بزاری

محمودرضا پولادی گفت...

سلام امیر خان
طبیعی است برقی که در اینیکی دوماه از سر همه مون پرید و فیوز مغزمون زد بیرون باید قبض اینچنینی هم براش بیاد
حالا کوتا کنتر های سه مرحله ایی بیاد اونوقت باید وام بگیریم وپول برق بدیم

گرنک گفت...

درود بر شما.
آقاجان.شما که اینقدر فراموش کار نبودی.
مگه یادت رفته:کازرون همه چیزش برعکس شهرهای دیگه است؟راستی:
مگه این موضوع رو من تو جلسه ی چند ماه پیش مطرح نکردم؟عرض کردم بالاخره مانفهمیدیم کازرون سردسیریه یا گرمسیری؟ حرف از پول برق که می شه می گن شهر شما سردسیره اما تاصحبت از نفت در زمستان می شه می گن شهر شما از مناطق گرمسیریه!!!که شما و افراد حاضر دیگه فرمودین:کازرون نیمه گرمسیری اعلام شده و از نظر آب و هوایی هیچ اعتبار و مزایایی به اینجا تعلق نمی گیره.
چی بگم والله؟ همون قضیه ی یک بام و دو هواست.
سبز باشید.

هیلووسوار گفت...

آقا امیر سلام
برق چشم-برق کت وشلوار- برق آسمون - برق چراغ موشی ...
خدا کنه اگه قبضه؛ قبض برق باشه.نه قبض روح ولی چه عرض کنم واسه ما خانواده های فرهنگی فرقی بین قبض برق و قبض روح نی!
این نیست رو نی نوشتم چون قمی ها اینجوری حرف می زنن البته با لهجه ای .... !در ضمن به خدا بابای ما هم مثل بابای دختر کوچولوی گلتون،فرهنگی!
به قول قهرمون با(ارض) پوزش وبلاگ ماهتون رو لیکوندم یا به عبارتی لینک نمودم.حیف که نمی شه شکلک گاشت!
سبز باشید و سربلند.
یا حق

ناشناس گفت...

شما و قهرمان و پسر کازرون خوب نون قرض هم میدین.
آم ای مملکت چش درسن که برقش درس باشه صبو میگن اوی ببخشید حواسمو نبیده به جوی تومن به ریال نوشتیم باد 10 برابر پول برق بیدین